Πολιτική Επιστροφών

Οποιοδήποτε προϊόν μπορεί να επιστραφεί σε περίπτωση που είναι ελαττωματικό και να αντικατασταθεί με το ίδιο του είδους του. Σε αυτή την περίπτωση ο καταναλωτής οφείλει να έρθει σε επικοινωνία με την εταιρεία για να μας εξηγήσει πιο είναι το πρόβλημα με το προϊόν. Μετά από συνεννόηση, ο καταναλωτής πρέπει να επιστρέψει το προϊόν μέσω της εταιρείας ΕΛΤΑ Courier ή DHL (αναλόγως με το που βρίσκεται ο πελάτης) εντός 14 ημερών από την ημερομηνία της αγοράς. Θα πρέπει να συνοδεύεται από το παραστατικό αγοράς του (απόδειξη/τιμολόγιο). Εφόσον το προϊόν κριθεί ελαττωματικό, θα πραγματοποιηθεί επιστροφή χρημάτων για το κόστος της επιστροφής. Η αντικατάσταση του προϊόντος θα γίνει το γρηγορότερο δυνατόν και ανάλογα με την διαθεσιμότητά του. Σε περίπτωση που το προϊόν δεν είναι διαθέσιμο, θα επικοινωνήσει η εταιρεία μας για την αντικατάσταση με κάποιο άλλο παρόμοιο προϊόν, αλλιώς θα γίνει επιστροφή χρημάτων.